Zaudēt, lai uzvarētu.

20 05 2010

Manai klusēšanai ir pienācis gals. Nekas cits neatliek kā tikai padālīties ar pieredzi.

Esmu labu laiku jau apmeklējis trenažieru zāli ķīpsalas sporta klubā City Fitness.  Un jāatzīst , ka šī shēma, sportošana trenažieru zālē,  neko daudz nelīdz ar uzturu vairāk vai mazāk viss ok no daudzām lietām atturos,  iznāk nedaudz arī sagrēkot, galu galā hokejs tak jāskatās ar draugiem, bet nu tas svars nepadodas .  Tieši otrādi , esmu pieņēmies no 84 kg uz 86 kg . Nu pat ienāca prātā, ka varbūt tā ir muskuļu masa kura ir nākusi klāt, bet maz ticams. Tāpēc uzskatu, ka esmu zaudējis šajā cīņā , proti, trenažieri vs tauki , tas nedarbojas.  Noskriet 5 km kā iesildīšanos pluss visu muskuļu grupu treniņš  pa 15-20 atkārtojumiem, nepārtprotami pretendē uz to, ka jāatgūst forma, bet nekā.  Neko citu, kā skriešanu meiteņu bariņā uz celiņiem un kopējām saunošanās priekšrocībām patreiz neesmu pamanījis.

Vairums bodybuilding profi jums teiks, ka vasarā ir tikai jāuztur forma, bet lielo darbu var padarīt sākot no septembra līdz maijam.  Tad jau iznāk, ka es vienkārši eju  pret straumi. Vai tiešām atlikt visu malā un gaidīt rudeni . A, kā mans 6 Pack :-(  atkal jāatliek uz citu laiku ?  Šķiet, ka tas nav iespējams atkal uzēst kopējo masu 95 kg, tīri psiholoģiski to nevaru atļauties.  Skaidrs ir viens trenažieru zāle patreiz neder .

Baseins bija ideāli pa ziemu , bet tagad vasarā,  nu nemaz nevelk uz peldbaseinu.

Atklāts jautājums ir, kādās aktivitātes jāpiedalās, lai svars nu vismaz par 1kg mēnesī kristos uz leju. Turpināsim meklējumus un ieklausīšos arī Jūsu ieteikumos. Šodien man vienkārši trūks spēka šai cīņai, bet es noteikti kaut kad zuvarēšu.


Darbības

Information

Komentēt

