80kg

1 04 2010

Domāju, ka šodien ir piemērota diena, lai izjokotu sevi . Tāpēc esmu nolēmis pēc 1.5 mēneša klusēšanas uzstādīt jaunu merķi , proti 80kg , tas šķiet būs grūtak sasniedzams, nekā tie pirmie 10kg, no kuriem jau atvadījos. Iespējams, ka nepiemērots laiks, lai sāktu kaut ko jaunu, jo esmu nedaudz apslimis, iesnas un kakls ir veiksmīgi sagaidījis pavasari. Bet nu brīvdienās centīšos titk pie normāla deguna un kakla, un tad jau varēsim eksperimentēt tālāk.

Iespējams, ka Jums radīsies jautājums kāpēc es domāju, ka nākamie 5 kg būs grūtāk dabūt nost, nekā tos pirmos 10kg , es patiešam nezinu kāpēc , tās ir manas izjūtas un 100% zināšu to tikai tad, kad būšu nonācis pie tiem 80kg .    Kā es to taisos panākt. visas vecās metodes , pieraksīšu visu  apēsto, lai redzētu cik kolorijas uzņemu , turpināšu peldēt 2x nedēļā un tā trenažieru zāle, tomēr būs jaapmeklē, jo tāpat vien tas vēders ( riepa) nepazūdīs.  Padomā ir izveidot trenažieru zāles topu , bet nu redzēsim vai man pietiks laika un naudas visur istaigāt pa vienai reizei.Varbūt kaut kas tāds jau  ir izveidots un Jūs varat man atvieglot darbu .

P.S. Kā Jūs varētu izjokot sevi  ?


Darbības

Information

3 responses

2 05 2010
Valdis

nu, mēnesis aiz muguras, joks izdevās?😀

2 05 2010
target85kg

Joks izdevās, bet svaru samazināšana ne visai . Svars 84 kg , tākā to var uzskatīt par nulles rezultātu. Kā tad pašam sokas . ?

2 05 2010
Valdis

Ziema beigusies, pilnīgi dabiski vairāk negribas tik daudz ēst, un līdz ar to svars pats bēg😀

Komentēt

