Ko darīt tālāk.

25 02 2010

Kā jau rakstīju, tad nedaudz izmainot savu uztura paradumus, esmu nonācis pie jautājuma, ko darīt tālāk. Palicis tikai 1kg no kā atvadīties, un šķiet, ka svars krītas pats no sevis. Es neesmu pat paguvis izveidot sev programmu, lai atsāktu iet uz trenažieru zāli. Bet ai kā gribās , nesen biju Tēŗbatas ielas kompleksā un redzēju kā otrā stāvā sporto meitenes. Ar vīrieša kārtas pārstāvjiem gan bija tā pašvaki, laikam jau viņi meklē citu veidu kā atbrīvoties no stresa.  Tad tā dilemma ir tāda, ko darīt tālāk. Elīna jau parasti neko daudz nesaka, bet ja jau ir vairākas reizes teikusi, ka esmu  manāmi nokrities , tad tā tas laikam ir.

Protams lielākās rezerves joprojām dzīvojas uz mana vēdera, bet nu , 9 kg jau pazuduši.  Negribas protams aizrauties tik traki, ka tuvu anoreksijai, bet šķiet ka varbūt to mērķi uzlikt uz 80 kg ? Vai varbūt tomer uzstādīt kādu citu mērķi , palikt pie šī svara, bet samazināt tauku daudzumu % ziņā. Jā tas varētu būt grūti . Nāktos sabalansēt uzturu tā, lai muskuļu masa augtu, bet tauku sadegtu.  Nu būs man kādu dienu jāpadomā tā nopietni par šo tēmu. Citādi sanāk blogu vērt ciet .

Bet varbūt man jāpiezvana uz šo sludinājumu  un man nekas nebūs jādara, jo visi nummuri ir jau noplēsti, palicis tikai oriģinālais  reklāmas raksts …🙂


Darbības

Information

2 responses

4 03 2010
mans60dienugavenis

Obligāti dzen līdz pašam prieks par izskatu.😉 Kā tev psiholoģiski izdodas turēties?

4 03 2010
target85kg

Sākumā 1 nedēļu bija briesmīgi, tādā ziņā, ka apkārtējie nesaprot, ko tas te ņemas un bija jāstaipa līdzi ēdieni un jāpieraksta cik apēsts. Bet kad pieradu, tad jau ok. Manuprāt tas apkārtējo atbalsts ir daudz svarīgāks nekā gribasspēks. Vairums iespējams domā, ka viņiem kaut kas jādara vai otrādi nav jādara manā klātbūtnē, neēst kotletes vai treknu ēdienu, bet man jau šķiet, ja viņi mazāk atgādinātu, ka to es nevaru, ka to man nedrīkst, būtu daudz vienkāršāk visiem🙂

Komentēt

