Pēc 30 dienām

31 01 2010

Laikam jau mans eksperiments ir izgāzies.  Laiks rit un jau rīt būs pagājis vesels mēnesis kopš es sekoju līdzi tam, ko ēs ēdu. Nu ko, cik tad kg šorīt es svēru, ja jau uzskatu, ka mana misija ir izgāzusies? Svēru 88.6kg,  dienas beigās 89.8kg, bet tas laikam ir saistīts ar to, ka uzņemtā pārtika nepārstrādājās tik ātri kā gribētos.  Protams, ka tas ir kādam daudz , veseli 6,4 kg , bet es tā neuzskatu. Iespējams, ka esmu pārāk kritisks pret sevi šajā lietā, bet nu šķiet, ka vajadzēja būt labāk. Nu ko tur daudz, tad vabūt aprakstīšu kā jutos šī mēneša laikā.

Pirmā nedēļa, protams, bija visgrūtākā tīri psiholoģiski, jo tad kad esi mājās un ledusskapis ir rokas stiepiena attālumā ir tomēr grūti, vismaz man bija, neiet  tam verķim klāt. Bet kā jau rakstīju, to problēmu risināju ar augļiem un dārzeņiem, un jāatzīst, ka darbojās ļoti labi.

Otrajā nedēļā sajutos jau labāk, jo programma bija skaidra un nebija nekādu problēmu tai sekot.  Tas iespējams bija tāpēc, ka es nesekoju kādai noteiktai diētas programmai, bet ēdu to, ko man gribējās. Vairums grāmatu piedāvā gatavas diētas programmas, bet Jums tikai jaiepērk tas, kas tur ir minēts, un Jūs esiet “zirgā”, bet es tajā saredzu divas galvenās problēmas, Jūs nesaprotiet, ko Jūs ēdiet un Jums nav alternatīvas, ja tur ir rakstīts, ka Jums jāēd  pupiņas, tad ko lai dara, ja jums to negribās vai jums ir alerģija? Laikam jau būs grūti izprast, kuras kategorijas produkts un cik daudz un ar ko to aizvietot.   Tāpēc es laikam tādai programmai nevarētu pilnība nodoties, tāpēc ēdu visu pēc mana paša saprašanas un vispārpieņemamu praksi.  Ak jā, maizi neēdu, ēdienreizēs neuzdzēru šķidrumus un neēdu treknus ēdienus – ceptus kartupeļus, kūpinātas vistiņas utt. Pa visu šo laiku apēdu “O” picas (ai kā gribējās ) un “O” gramu makaronu. Eh Itālja, Itālija neuzturu es Jūsu ekonomiku. Bet labākais ir tas, ka jūtams enerģijas pieplūdums (neskatoties uz to, ka patērēju kalorijas mazāk).

Trešajā nedēļā viss pa vecam, šķiet, ka lietas rit savu ritumu un sāku aizdomāties, ka peldēšanu divas reizes nedēļā varētu papildināt ar vēl kādu citu treniņu, jo enerģijas ir pietiekami, nejūtās nogurums vai slinkums.

Ceturtā, bet ne pēdējā nedēļa nedaudz pagāja ar vilšanos sajūtu,  laikam jau tāpēc, ka pats īsti neizjūtu īpašas izmaiņas, Elīna gan teica , ka viņa redz izmaiņas.  Nu lai jau tā būtu.  Skaidrs, ka nākamo mēnesi turpināšu iesākto, bet pielikšu klāt treniņus trenažieru zālē, lai gan ģimene ir pret . Laikam jau uzskata, ka man ir sākusies pusmūža krīze🙂

Nu ko, tāds bija šis mēnesis man, bet kā Jums sokas?
//


Darbības

Information

3 responses

31 01 2010
AJ

jau vismaz nedēļu neesmu ēdis belašus, aizvietoju ar konfektēm un citiem saldumiem. Pagaidām turos.

31 01 2010
target85kg

Jā laba doma, konfektes noteikti ir labākais risinājums ( (конфета сосательная ) noteikti ir labāk nekā beļašs

6 02 2010
VJ

tu esi pārāk paškritisks!
jo ātrāk nomet svaru, jo ātrāk tas pēc tam nāk atpakaļ. vai tad tu to nezināji?
6 ar kaut-ko kg mēnesī- tas ir ĻOTI labs rezultāts. Iedomājies cik tad būs, ja tā turpināsi vēl 2-3 mēnešus??

Komentēt

