Celulīts ne tikai sievietēm.

20 01 2010

Par šo kopsavilkumu man ir jāsaka paldies kādai lasītājai, kura nevēlējās, lai viņa tiktu atklāta.   Vairums sievietes, māna sevi ar to, ka lieto dažādus dārgus krēmus cīņai ar celulītu.  Klīst baumas ka esot krēmi arī vīriešu celulīta problēmu risināšanai ( varat neko netiekt negribu pat dzirdēt) Jo dārgākus krēmus Jūs varat atļauties, jo mārketinga cilvēki vairāk pacentušies, lai arī bagātiem būtu, kas ekskluzīvs ( tātad arī dārgs, labas lietas taču nevar maksāt lēti, to Jums pateiks jebkurš produkta virzītājs), bet patiesība ir diezgan skumja , bet spriediet paši.

Ņemot vērā vispārējo komercializāciju, nolēmu noskaidrot, kas ir celulīts, no kā rodas un kā tikt no tā vaļā. Un vai tiešām bez tiem dārgajiem krēmiem nekādi? Atradu medicīnas doktores E.Densijas grāmatu “Dzīvosim bez celulīta”, kur bija atbildes uz visiem maniem jauājumiem, nolēmu padalīties arī ar jums.

Tātad: Kas ir celulīts? Celulīts ir bojāti taukaudi, kurus bojā audu asinsapgādes nepietiekamība, neapmierinoša audu šķidruma atplūde pa vēnām un limfātisko sistēmu.  Taukaudus var sabojāt tikai, tad, ja ir ko bojāt, t.i. organisms nespēj tikt galā ar pārmērīgo tauku piegādi. Celulīts ir dzīvesveida problēma.

Vīriešiem celulīts veidojas tikai uz vēdera. (Sievietēm klāt nāk vēl rokas, kājas,dibens, gurni) Vīriešiem ir vieglāk tikt no tā vaļā, tāpēc, ka uz vīriešiem neiedarbojas hormoni, kuri ir būtiski tauku nogulsnēšanās veicinātāji sievietēm. Bet pārējie faktori ir visiem vienādi, tātad:

kāpēc veidojas:

  • gremošanas orgānu traucējumi;
  • stress, ko ir vai nav sarežģījuši:
  1. venozās asinsrites traucējumi,
  2. limfas drenāžas traucējumi,
  3. kapilārās asinsrites traucējumi,
  4. lieku tauku nogulsnēšanās.

Provocējošie faktori, no kuriem jātiek vaļā:

  • nepilnvērtīgs uzturs -pusfabrikāti, mākslīgās pārtikas krāsvielas, konservanti, cukura aizstājēji, ļoti kaloratīvi produkti (tauki un cukurs), šokolāde, cepumi, torte, pastētes, desas,žāvējumi, konservi,alkohols, kafija(vairāk par 1 tasīti dienā),
  • mazkustīgs dzīvesveids (vismaz 30 minūtes dienā vajadzētu veikt vismaz ātru pastaigu),
  • stress -nepatikšanas darbā,emocionāls satricinājums.

Tātad galvenie secinājumi, lai teiktu “ardievas” celulītam:

  • tikt vaļā no porvocējošiem faktoriem,
  • neļaut jauniem taukiem nogulsnēties (t.i. neuzņemt vairāk nekā organisms var un vajag patērēt),
  • nošķirt olbaltumvielas, ogļhidrātus un augļus atsevišķās ēdienreizēs.

Papildus būtiski secinājumi:

  • dārgiem krēmiem un eļļām ir tikai maza ietekme uz celulītu, un ja sastāvā eļļai nav ciprese, ciedrs un citruss (bāze jābūt lazdu riekstu eļļai), bet savukārt krēma sastāvā nav kastanis, efeja, kofeīns vai lazdu riekstu eļļa, tad tādiem krēmiem nav nekāda efekta un tie celulītu nesamazina,
  • nedrīkst veikt stipru masāžu, limfatteces veicināšanai jāizmanto maiga, glāstoša masāža, lai netraumētu plānos, tauku novājinātos asinsvadus,
  • uzsākot diētu, celulītu organisms sāks tērēt kā pēdējo no visām rezervēm, tādēļ būtiski ir neapstāties, citādi efekts sanāks šāds-patērē visu citu, un atsākot ēst nepareizi vecajam celulītam, līdz kuram diēta netika, nāk virsū jaunie tauki.

P.S. Izvēle ir Jūsu rokās. ( Raksta autors ir tikai paudies savu viedokli balstoties uz grāmatas faktiem )


Darbības

Information

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s




%d bloggers like this: