Jūs neesat upuris, bet retais kurš mainās uz labo pusi

11 01 2010

Noteikti reizēm jums visiem ir ienācis prātā, kāpēc tieši man jācīnās ar šo visu, es taču gribētu būt tievs kā …… ? Nu kam man to visu vajag. Diezgan depresīvi tas viss izklausās. Tas noteikti bojā ne tikai nervus, bet arī kuņģi, attiecības un darba spējas. Šis video nedauz palīdzēs uz to visu paskatīties savādāk. Nu nav tā, ka ievērojot dažus labas ēšanas paradumus, mēs uzņemtos baigo nastu mūsu ikdienas rutīnai.

Es,piemēram, izvēloties ceļojumu noteikti ņemtu viesnīcu ar all included (viss iekļauts), no pieredzes zinu , ka pēc tādas viestnīcas apmeklējuma un nepārtrauktas pārtikas pieejas “bez maksas” es jūtos kā “uz nokaušanu”. Ja jau tā, tad kāpēc es tomēr izvēlos šo viesnīcu ar tik ļaunu barošanas paradumu. Viss ir gaužam vienkārši, es to esmu pelnījis. Es gadu “grūti” strādāju, “neticami sliktos” apstākļos un nu man ir atvaļinājums , lai es varu beidzot neko nedarīt un ēst visu ko vēlos no sirds.

Bet ja mēs uz to palūkojam no otras puses, tad šādas viesnīcas būtu jāsauc par ALI – “aptaukošanās labprātīgo iestāde”  un tad uz to visu ir pavisam cits skats, vai tad es gadu strādāju un ēdu veselīgi, lai to visu 10 dienās aizlaistu pa pieskari?  Un vēl par to samaksājot dārgāk??? Pilnīgi gribas kliegt , draudziņ mosties ….

Neizdodas pievienot 5minvideo tāpēc lūdzu noskatieties šo video : http://www.5min.com/Video/Weight-Loss-Success-Strategies—10-Dining-Tips-25153486

P.S. tas video sižets ,kur puse picas ir jāatdod  vai jāpaņem līdzi uz mājām citai reize ,  nav priekš maniem nerviem, kā var atdot picu  citam, un mājas tā būs jau auksta.  Turieties , lauzt paradumus ir grūti , bet mēs to varam.


Darbības

Information

Komentēt

