Ar ko mēs sākām

2 01 2010

Nu tā, mērķis ir uzstādīts ( jāatzīst ka pirmo reizi tas tiek darīts ar nolūku samazināt svaru, jo  25 gados man likās ka 115 kg būtu ideāls svars) no 95 kg samazināt svaru uz 85 kg . esmu uzmetis nelielu skici ar proporcijām un šķiet, ka formas ir ideālas🙂, bet tomēr

Mans nodoms ir pierakstīt visu ko ēdu un protams fiksēt visas aktivitātes, kuras ir saistītas ar enerģijas patēriņu. sava ķermeņa CO2 emisiju nolēmu nereģistrēt, ja nu izrādās ka es pārāk daudz izdalu CO2 kāds vēl piestādīs rēķinu🙂

Diena ir sākusies , tikai 10 :30  , bet ir brīvdiena un kad tad , ja ne tagad var pavārtīties pa gultu. 11:30  apēdu aptuveni 300 gramus prosas ar 2 ēdamkarotēm medus . Cik tas ir kaloriju nav ne jausmas, bet nu vakarpusē pameklēšu.  Uz galda stāv Ādažu čipšu paka – “siera bumbiņas” , tā vien prasās iebāzt roku  tajā un paķert kādu daļu no šī burvīgā našķa.  Patreiz rakstu šo un ir jau 13:23, divas stundas neko neesmu ēdis .   Tāpēc iedzeru garšīgu melno tēju bez cukura , un iešu pastaigāt pa āru un sakārtot savas domas ko un kā darīt tālāk.  Kuru ceļu tad iešu tā teikt , nav jau noslēpums, ka ir simtiem  dažādu diētu, bet man derēs tikai viena, un patiesībā es negribu diētu, bet gribu sakārtot tikai savus ēšanas paradumus.

Skaidrs ka neviens šo blogu patreiz nelasa, bet ja nu tad aicinu pievienoties un izteikt savus viedokļus par jūsuprāt labāko veidu .


Darbības

Information

One response

2 01 2010
AJ

sarauj!🙂

Komentēt

